Maatschappelijk jaarverslag
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Onze roots vertellen al veel over wie we zijn. Kragten werd in 1954 opgericht door de heer J. Kragten als een familiebedrijf, en die familiecultuur is nog steeds voelbaar in alles wat we doen. Al meer dan 70 jaar hebben we ons ontwikkeld volgens het Rijnlandse bedrijfsmodel, dat draait om solidariteit, betrokkenheid en wederzijdse verantwoordelijkheid. Dit zie je terug in hoe we samenwerken, zowel binnen als buiten ons bedrijf.
Ons onderscheidende vermogen ligt in de maatschappelijke waarde die we creëren. Onze rol en verantwoordelijkheid in de samenleving, het vertrouwen dat we opbouwen bij klanten en medewerkers, en onze identiteit zoals we die verwoorden in onze corporate story zijn daar het bewijs van.
Al jarenlang publiceren we met trots ons Maatschappelijk Jaarverslag. Dit gaat verder dan cijfers; het geeft een compleet beeld van wie we zijn en wat we doen. De subtitel van elk verslag benadrukt wat dat jaar speciaal maakt en/of bijzondere aandacht heeft gehad. Door te rapporteren volgens de Global Reporting Initiative (GRI)-norm belichten we onze economische, sociale en milieuprestaties. Zo delen we verhalen over onze innovaties, samenwerkingen met onderwijsinstellingen en partnerships met andere bedrijven, steeds met een gezonde dosis trots.
Maatschappelijk Jaarverslag Kragten
Wat maakt een bedrijf bijzonder of anders? Hoe creëren we een onderscheidend vermogen in een competitieve markt?
Dat hebben we in ons jaarverslag verwoord.